Tuesday 4 July 2017

Gsforex Ne Dirajte Mi Ravnicu

Ne dirajte mi ravnicu Text Ne dirajte mi ravnicu Veeras mich, dobri ljudi nemojte Nita Pitati neka suze tiho teku pa e manje boljeti. Jo u sebi ujem majku kako thunfisch govori kad se jednom vrati, sine ja u te ekati. Mene zovu moja polja mene zovu tambure prije nego sklopim von da jo jednom vidim sve. Ne dirajte mi veeras uns pomenu u meni, ne dirajte mi ravnicu jer ja u se vratiti. Songtexte bereitgestellt von musiXmatch Übersetzungen Ne dirajte mi ravnicu Miroslav Skoro: Top 6 Tajna Najveca Jorgovan Laku noc, ljubavi Svetinja The Lion King (OST) - Jeevan Ka Chakra () Circle of Life Kris Wu - Juice Kopie 2008-2017 LyricsTranslateTekstovi pjesama Ne dirajte mi ravnicu OVAJ tekst je pregledan 78 917 puta Veceras mich dobri ljudi nemojte nista Pitati neka suze tiho teku pa ce manje boljeti. Jos u sebi cujem majku kako tuzna govori kad se jednom vratis sine ja cu te cekati. Mene zovu moja polja mene zovu tambure prije nego sklopim OCI da jos jednom vidim sve. Ne dirajte mi veceras uns pomenu u meni, ne dirajte mi ravnicu jer ja cu se vratiti. Prijavi greku u tekstu 1999-2016 Sva prava zadrana. Zabranjeno je objavljivanje pjesama, tekstova i ostalog, na vlastitom siteu bez odobrenja. Takode je Zabranjeno koristiti programe za djelimicno ili kompletno kopiranje stranica Tekstovi. net-a za Offline-Browsing.


No comments:

Post a Comment